El grup Anonymous, va ser l’encarregat de representar Andorra al Festival a Helsinki, Finlandia. A la vegada el grup Anonymous s’ha convertit en el millor resultat del nostre país al festival. Niki Francesca. Alejandro Martínez, Guillem Gallego i Cristian Narvaez van arribar a la semifinal del festival amb la cançó “Salvem el món“, on per primer cop es cantaria amb català i amb anglès. Però no queda aquí la cosa, també va ser el primer cop que RTVA optava per una banda musical, i per el sexe masculí a l’escenari, ja que fins ara tot els representants havien estat noies.
La cançó “salvem el món” va sorgir del programa ‘Projecte Eurovisió’ on va competir contra 80 candidatures més, finalment el jurat els va triar a ells. Anonymous s’esdevingué amb un dels favorits per arribar a la gran final, de fet un cop celebrada la semifinal on Andorra va obtenir 80 punts i la posició 12 de 28 sorgir un dels petits moviments que tots recordem “Where is Andorra”, reivindicant la injustícia que es va a dur a terme. De fet arrel d’aquest any es canviar el sistema, i es passar d’una semifinal a dues, fet per el qual segurament Andorra hagués arribat a la gran final.Pel que fa el festival, va ser un dels més polèmics respecte les votacions, no obstant, Sèrbia es va endur la primera posició.
Anonymous seguir la seva carrera arribant a llistes d’èxits i creant una gira per Catalunya i l’estat espanyol.
Els vots atorgats per el jurat d’Andorra van ser:
1 punt Lituània
2 punts Suècia
3 punts Rússia
4 punts Moldàvia
5 punts Alemanya
6 punts Hongria
7 punts Finlandia
8 punts França
10 punts Romania
12 punts Ucraïna.
Per primer cop Andorra no va votar a Espanya, país el per el qual sempre s’enduia els 12 punts per la clara influencia del Tele vot, aquest any al no votar el jurat Espanya es va quedar sense cap punt.